Lunchewebinar
Terug naar de werkplek in het ‘nieuwe normaal’ 

Twee jaar na het begin van de Covid-19 crisis heeft de overheid recent het thuiswerkadvies volledig opgeheven. Werkgevers denken na over hoe zij de kantoorsituatie en werkplek(ken) nu zullen inrichten. Daarbij komen allerlei vraagstukken aan de orde. Waarmee moet je als werkgever rekening houden om een soepele overgang te creëren van de thuiswerk situatie naar de nieuwe situatie? Wat wordt het ‘nieuwe normaal?

Tijdens dit webinar over deze transitie komen onder meer de volgende onderwerpen aan de orde: 

  • Hoe voer je over deze transitie het goede gesprek met werknemers?
  • Met welke praktische zaken kun en moet je rekening houden
  • Hoe realiseer je een ergonomisch goede werkplek, op kantoor en evt. ook thuis?
  • Bestaat er een recht op thuiswerken of juist op een werkplek?
  • Wat is de rol van de OR of PvT?

 U kunt door middel van de chat-functie actief participeren en vragen stellen.

 U bent, als relatie van Verander Groep en/of Valegis Advocaten, van harte welkom.

Sprekers zijn :
Margriet Ophof: verzuimspecialist Verander Groep
Carolien Brederije: partner advocaat arbeidsrecht bij Valegis Advocaten

Het webinar vindt plaats op donderdag 7 april van 12.00 uur tot 13:30 uur.
U luncht, wij verzorgen de inhoud!

Aanmelden

U ontvangt na aanmelding per e-mail de bevestiging van plaatsing.

Uiterlijk op de dag van het webinar (dus niet direct na inschrijving!) ontvangt u een e-mail met een link naar de webinarpagina. De rest wijst zich dan vanzelf. Deelnemen kan via pc, laptop, tablet of mobiele telefoon.